Despre un suflet naiv

Vreau să ajung la mare și să mor acolo…

Vreau să mă legene valurile verzi, să mă ducă în larg și să mă mângâie ușor.

Vreau să ajung într-un tărâm subacvatic și să înot alături de vietățile jucăușe ale mării, să mă ducă departe într-un ținut de libertate și pace spirituală.

Și când ajung o să îmi descătușez sufletul și o să-l las liber, să facă ce vrea, să zică ce vrea, să se spele de frustrări și păcate.

Vreau să explodez de extaz, să profit de libertate, libertate spirituală ce vine doar împreuna cu muzica valurilor.

O să mă las vrajită de cantec și de culori. O să râd cum n-am făcut-o niciodată, sufletul meu va fi îmbătat de bucurie.

Vreau să ajung la mare și să mor acolo!

Leave a Reply

